czwartek, 10 sierpnia 2017

1759/ Obrazki z 偶ycia wzi臋te...

Wielkie pranie... 馃槣

 Co艣 na susz臋 w 艣rodku miasta,
a w艂a艣ciwie na jego rogatkach 馃槏

Polowanie na osiedlowe d艂ugoogonowce...
Nic nie upolowa艂 to przyszed艂 na 偶ebry...

I takie tam... pozostawione przez drogowc贸w...

Mural 馃槈
Przypomina mi Pana Twardowskiego- nie s膮dzicie?...

Na widok takich miejsc mam mieszane uczucia 馃槙
To znajduje si臋 przy ruchliwym rondzie i sta艂o si臋 miejscem kultu...

A tu komu艣 zabrak艂o wyobra藕ni 馃槨
Co mnie powstrzyma艂o od przejrzenia tego znaleziska, 
za jak膮kolwiek wskaz贸wk膮, do kogo mo偶e nale偶e膰? 
Brak ochronnych r臋kawic 
Ale tu偶 obok r臋cznik by艂 馃槧

"Przysmak" dla ptactwa, kt贸re walczy o to co i rusz 馃槈
Wyrasta z ga艂臋zi drzewa

A to mi si臋 podoba- stoi przed galeri膮 handlow膮 馃槂

Coraz cz臋艣ciej mo偶na spotka膰 takie "pojazdy" na ulicach mojego miasta 馃槄

I nad g艂ow膮 toczy si臋 偶ycie 馃槈
 Pogoda sprzyja szybowcom.

Przedstawiam osiedlowego 艣piocha- 
mo偶e tak godzinami, niemal codziennie.
 Trzeba przyzna膰, 偶e zdrowie mu dopisuje 馃槅

Kociak s膮siad贸w, niczym osiedlowa kamera;
instaluje si臋 na barierce balkonowej 馃槄
Zdj臋cie zrobi艂am z okienka na klatce schodowej.

 I puzzle pasuj膮ce tematycznie do posta 馃槈


I... demolka 馃槂

I z ostatniej chwili ;)
Dwie przesy艂ki, kt贸re mnie mile zaskoczy艂y馃挅
Pierwsza od kleksowej Kasi...
Kasiu Droga, serdecznie dzi臋kuj臋 馃槏馃槏


A druga od Krysi "urz臋duj膮cej" po k膮tach 馃槉 
...co艣 dla zmys艂贸w; duchowego, powonienia, wzrokowego i smaku 馃構  
Krysiu Droga, serdecznie dzi臋kuj臋 馃槏馃槏 



 
Wasza Jadwiga

1816/ Listopadowa jesie艅...

Listopadowa jesie艅... Podejrza艂am j膮 w 艣wietle s艂o艅ca, w poz艂ocie i p膮sach na policzkach. Z postrz臋pionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty