1754/ Sobotnie spotkania...

W minioną sobotę wzięłam udział w kujawsko- pomorskim babskim spotkaniu.
Bez jakiejkolwiek nadziei, że powstanie coś spod moich łapek,
wzięłam ze sobą na spotkanie odrobinę przydasi.
Głównym priorytetem jest mój album, 
który zaczęłam wraz z ogłoszeniem zabawy w ScapAndMe:
 Na poprzednim spotkaniu próbowałam wykonać majową kartę.
Skończyło się jednak na nieudanej próbie.
Na sobotnim spotkaniu postanowiłam stawić czoła niemożności
i dokończyłam w końcu majową kartę.
Jednak nie bez pomocy Pomorskich Bab obecnych na spotkaniu,
a także czworo ciekawskich i nieco zdziwionych oczu... ;)



A oto moje wypociny albumowe.








Sobotnie spotkanie zaowocowało nie tylko skończoną pracą,
ale... i może przede wszystkim, nowymi (starymi) przyjaźniami.
Starymi, bo znamy się z sieci od lat ;)
Nowymi, bo poznałyśmy się w realu;
z Jolą,
 z Asią,
Dziękuję Oli za gościnę,
a Marzenie, Madzi, Agnieszce i Ulce za wspólnie spędzony czas :) <3 
nie tylko na tworzeniu, ale i pogaduchach, uśmiechu i pysznościami :) <3
Jola obdarowała nas wszystkie magnesami poczynionymi specjalnie na nasze spotkanie.
A oto i mój... na białym tle i wśród innych na lodówce ;)


 
Dziękuję Jolu <3
Wasza Jadwiga
Ps. Pragnę Wam podziękować za odwiedziny na blogu, za każde dobre słowo, za budujące komentarze i zapewnić, że odwiedzam Wasze blogi, choć nie pozostawiam co dnia komentarzy...

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...