1745/ Moje poczynania i podaj dalej...

Prawdę mówiąc, zapomniałam, że zapisałam się u Tiny na zabawę "Podaj dalej".
Przypomniała mi to tym przesyłka od Tiny.
Niestety, moja pamięć już szwankuje :/
Ale oczywiści bardzo się cieszę z zawartości paczuszki :D <3
wspaniały igielnik, którym się dopiero zachwycałam,
piękne podkładki i prześliczny aniołek,
ptaszorek i serducho natychmiast zawisły na mojej ścianie pamięci :p


zakładka z panoramą Sandomierza i koniczynka magnez,
zakładka do książki (jeszcze takiej nie mam w zbiorach),
herbatka na deszczowe i wietrzne wieczory,
a do herbatki niezwykłe krówki (Małż je wciągnie :D)
Na pytanie: co w nich takiego niezwykłego- załączyłam zdjęcia ;)





I mydełko w ubranku ;) 
 Kochani, gdyby zdjęcia mogły oddać zapach owego...
nieziemski >3



W przerwach między poradniami, szpitalami i badaniami trochę "tworzę",
o ile moje poczynania można nazwać tworzeniem.




I kolejne puzzle- dzieło rozpoczęte...


I takie małe co nieco, ułożone i do ułożenia :p ;)


Nie obiecuję wiele, bowiem jak zauważyliście, ostatnio nie tworzę,
ale dwie pierwsze osoby, chętne do przygarnięcia ode mnie "czegokolwiek",
zostaną przeze mnie obdarowane "owym" w ciągu paru tygodni.
Oczywiście, osoby te są zobowiązane poprowadzić dalej zabawę na swoich profilach 
po otrzymaniu przesyłek ode mnie ;) 
Tymczasem realizuję zobowiązanie z zabawy u mnie;
Gosia już dostała przesyłkę- szykuje się dla Karoliny.P 
I w tym momencie mam wielki dylemat czym obdarzyć niescrapującą Karolinkę ;)
 Pozdrawiam was słonecznie, aczkolwiek wietrznie  :p
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...