1736/ Podróże...

Lubicie podróże pociągiem?
Ja uwielbiałam od zawsze.
Czy dzisiaj nadal lubię- nie wiem.
Dawno bowiem nie miałam okazji podróżować pociągiem.
Takie myśli mnie naszły po krótkim spacerze w okolice dworca na moim osiedlu.
Teraz sobie tak myślę, że przecież mogę pojechać sobie do głównego.
Byłaby to kilkuminutowa podróż, ale zawsze.
Jak mieszkałam w Fordonie, często wracałam do domu pociągiem, 
omijając wszelkie korki i objazdy; w parę minut byłam w domu ;) 
Będąc na spacerku nie mogłam się powstrzymać,
by nie porobić kilku zdjęć i nakręcić krótkie filmiki z podróży (nie moich) ;)










I żeby nie było, że moje miasto to tylko Błonie i dworce kolejowe...



W związku z kolejnymi Mistrzostwami Świata Przechodzenia Przez Rzekę
 Bydgoski Przechodzący przez rzekę, otrzymał stosowną koszulkę (lidera?)








Dopiero po dodaniu do posta tego zdjęcia, zorientowałam się w czym rzecz... :p 












 Marzy mi się pozaglądać na stare podwórka :p
Może kiedyś?...
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...