1731/ News...

Kochani, dziękuję Wam za wsparcie wyrażone w komentarzach. Nie macie pojęcia, ile to dla mnie znaczy. Dzisiaj spieszę w nowymi wiadomościami; Natuś jest p operacji rączki i już jest w domku. Rączkę złamał podczas zabawy na szkolno- przedszkolnym placu zabaw. Znam skądinąd angielskie place zabaw i zawsze zazdrościłam ich bezpieczeństwa... Wychodzi zatem, że Natuś ma słabe kości :/
Załączam parę zdjęć z mojego Dzielnego Wnusia <3



Rączka tuż po urazie, przed operacją :/



Po operacji (dobrze, że mnie tam nie było- serce by mi chyba pękło)



I po wybudzeniu :) <3 
 I uwielbiane przez dzieciaczki Córki, dinozaury :)



 Jeszcze raz dziękuję za Waszą obecność <3
 Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...