1729/ Czekoladowe tajemnice...

Długo się zastanawiałam jaki dać tytuł dzisiejszego posta...
Dlaczego "Czekoladowe tajemnice"?... 
Spontanicznie :p
Odpowiedź znajdziecie na ostatnim zdjęciu ;)
Tytuł równie dobrze mógłby brzmieć: "Anioł:...
Bo tak na prawdę, wczoraj po południu nawiedził mnie posłaniec Anioła <3 
Przywlókł wielką pakę- nieco "brzęczącą: :p 
A co tak w niej brzęczało?...
Podpowiedzą zdjęcia ;)
I kto z Was zgadnie, kto podesłał te cudowności wraz z kartą do mojego pamiętnika ;)
Zdradzę tylko, że warto było czekać :) <3
Bowiem oczekiwanie to najcudowniejszy czas <3



Przecudna kartka jako załącznik do paki ;)


To, co brzęczało w pudle, to puzzle :) <3 




Uwielbiane przeze mnie od dzieciństwa :)


"Sprawca" tytułu posta ;)


 Tyle na dzić ;)
Lecę poniuchać co u Was słychać <3
A wy zgadujcie od czyja to sprawka mojej radości? :) <3 
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...