czwartek, 1 czerwca 2017

1726/ Niecodzienna codzienność...

Dzisiaj Kochani tak na szybko w mojej niecodziennej codzienności...
Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie zakładkowej u Elwiry.
Miałam to szczęście w losowaniu, wygrywając sześć uroczych zakładek :)


Elwirka dołożyła też kartkę okolicznościową :)

Nawet wizytówka jest  urocza ;)

Koniecznie zajrzyjcie na blog Elwiry- tworzy niepowtarzalne kartki,
a właściwie sama je maluje ;)
A takiego "przechodnia" spotkałam któregoś pięknego dnia na swojej drodze ;)







 Nie mogłam się oprzeć, by nie sfilmować tego jegomościa ;)

Nie było mnie długo na blogu, nie znaczy to, że nie zaglądam jednak do Was.
Czasu i energii brakuje do komentowania, więc bardzo Was proszę o wybaczenie.
Niestety, mnóstwo tej energii pochłania bieganina po gabinetach lekarskich i laboratoriach.
Dziękuję jednak Wam, za Waszą obecność i troskę okazywaną w komentarzach, e-mailach i rozmowach telefonicznych.
 Pozostawiam moc serdeczności
Jadwiga

1830/ Trio świąteczne...

Jestem w posiadaniu mnóstwa pasków papierów kreatywnych, szerokich na 12 cm. które się ostają po odcięciu z 30 centymetrowych. Już da...

Popularne posty