1721/ Pudełko i podarki...

Nietypowe wiązane pudełko poczyniłam jeszcze na długo przed świętami.
Z jakichś powodów zapomniałam, że nie pokazywałam Wam go.
Jest to pudełeczko, które wypełniłam drewnianymi jajeczkami świątecznymi.
Nie musi być jednak przeznaczone tylko na jajeczka, można w nie cokolwiek umieścić.
Sami jednak zobaczcie, bo co będę Wam tu pisać po próżnicy ;)










Podpowiem; może też być białe na różaniec na Komunię Świętą,
a kółka można zastąpić opłatkiem z wykrojnika.
Miałam też takie przygotowane, ale... 
...właśnie; miałam... 
...kto mi podpowie, gdzie mogłam je zapodziać?... :p
 
 Po południu zapukał do drzwi listonosz z kolejną przesyłką ;)
Jest to przesyłka od Joli z Biebrzmilskiej Krainy <3 

 Lawendowe serce drewniane ;)
 Etui; może być na telefon ;)
 Śliczna kartka ;) <3
 Jolu droga, serdecznie dziękuję za tak miłą niespodziankę
Ps. Acha, Jola dołożyła też skrawki tapet o pięknych wzorach i papiery świąteczne ;)
I jak tu zrezygnować z tworzenia?...z tym, że Bydgoskie skraperki mi w tym pomogą ;)
Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...