1719/ Nie zapisuje w Księgach słodyczy...

Perłowo...
Miało być na zabawę u Danusi, ale...
Tak się u mnie zadziało ostatnio, 
że moim priorytetem stały się inne sprawy, sprawki i sprawunki...  
 Na Danusiową zabawę poczyniłam rameczkę shaker-boxa dwustronnego.
Danusia ją już widziała, bowiem łączyłyśmy się na wideo- rozmowę.
Rameczka wykonana z perłowego papieru wizytówkowego,
wypełniona elementami perłowymi; pół perełki, guziki, koraliki.


"Kto liczy nasze pocałunki, kto na nie zważa?
Ludzie mają troski i sprawunki, Bóg światy stwarza"... 
Taki mi do głowy przyszedł wiersz,
Marii Pawlikowskiej- Jasnorzewskiej:
"Zapomniane pocałunki"...
I maseczka też mi do tych słów przypasiła...
 Pomyślałam, że skoro rameczka dwustronna, 
to porobię jej zdjęcia na kilku podłożach... ;)
Z maseczką...
Na tapecie...
Na podłożu okładki z papeterii babcinej jeszcze...
Na papierze "Dom Róż" z Lemoncraft

Między czasie przyleciała karteczka od Anetki z Jamiołowa z przesłaniem:
"Niech idę wśród piękna.
Niech idę przez cały dzień.
Niech idę przez kolejne pory roku.
Niech idę śladem kwiatowego pyłku.
 Niech idę z konikiem polnym u stóp.
Niech idę z rosą u mych stóp...
Niech idę z pięknem"...
-(pieśń Indian Nawajo)


 A więc....
 "Kto nasze pocałunki liczy? Kto na nie zważa?
Bóg światy stwarza, nie zapisuje w księgach słodyczy"...

 
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...