czwartek, 4 maja 2017

1717/ Pilne...

Nie planowałam do poniedziałku tworzenia postów,
czeka ich bowiem parę na publikację "z automatu",
ale jak w takiej chwili pozostać obojętną?... ;) <3  
Są takie dni, kiedy brakuje mi słów na wyrażenie wdzięczności i zachwytu. 
Kiedy nie potrafię ubrać w słowa wrażeń chwili. 
Kiedy łzy wzruszenia zalewają policzki... 
Są takie dni, i wszyscy je znamy z własnych doświadczeń.
Zatem by nie kombinować z doborem słów, przytoczę pewną myśl:
"Trudności, z którymi zmagasz się dzisiaj, 
przechodzą w siłę, której potrzebujesz jutro.
Tylko się nie poddawaj".
Ta myśl przyleciała od Janeczki 
i jest już w ramce- stoi na półce nad biurkiem... ;)

Myśl, myślą, ale wraz z nią, przyleciał prezent o jakim mogłam tylko pomarzyć. 
Okazuje się zatem, że są wśród nas Anioły zamienieni w ludzi, spełniający marzenia.
Dziś, w pochmurny, deszczowy i zimny dzień, takim Aniołem,
spełniającym moje marzenia jest Janeczka z Janeczkowa.


3 dni temu zostawiłam komentarz u Janeczki pod postem,
a Janeczka przemieniła je w czyn <3
Serdecznie dziękuję Droga Janeczko za tak cudowny prezent,
utkany nie tylko misternie, ale i dobrocią serca.
W trakcie pisania tego posta kolejny raz listonosz zapukał do drzwi.
Jestem szczęściarą- pomyślałam sobie.
Jednak po podpisaniu kwitu i odejściu listonosza, zwątpiłam nieco :p
Dlaczego?... Bowiem na paczuszce  widniał jedynie pusty kwit nadawczy.
Ani na nim nadawcy, ani odbiorcy- rozumie ktoś coś z tego?... :p


Ryzyk- fizyk; myślę sobie i otwieram, 
jak nie będzie w środku od kogo, to nawet nie mam szans zrobić zwrotu.
Jednak po otwarciu nie miałam wątpliwości od kogo jest ta przesyłka;
Od Moniki z "Katalogu Inspiracji" z zapowiadanym "radośnikiem"



 Jakiś czas temu podjęłam wyzwanie Moniki i stworzyłam 2 słoiki.
Jeden duży z misiem i pozytywnymi myślami wewnątrz, czeka na okazję, uzupełniany w myśli.
Drugi, wiele mniejszy, poleciał któregoś dnia w świat z małą zawartością ;)





Serdeczności Wszystkim życzę, dużo słońca i ciepełka ;) <3 
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...