1714/ Projekt album 2017

W sobotę... 
...a więc mamy już 3 maja;
wzięłam udział w kolejnym Babskim Spotkaniu :)
Jak zwykle u Oli, pomimo nieciekawego samopoczucia :p
Nie mogę jednak w moim przypadku, unikać takich spotkań ;) 
Nie miałam pojęcia, co będę tworzyć na spotkaniu,
ale przypomniało mi się o pewnym projekcie zapodanym na:
do którego wykonałam już pierwszą stronę i bazę albumową. 
Od tamtej pory wiele się u mnie zadziało, toteż nawet tej pierwszej nie dodałam do zabawy.
Jest to jednak zabawa całoroczna, do której można przystąpić w każdym momencie,
toteż nie może być inaczej, tylko kontynuowanie tworzenia albumu.
Nie chciałabym tu wywoływać do tablicy niektórych, by też wzięli udział w wyzwaniu ;) 
(wiadomo o kim myślę?) :p
Nie wypełniam go swoimi zdjęciami, jak to robią inne uczestniczki,
bowiem z założenia album przeznaczam na prezent. :) <3
Dzisiaj pokażę ogólnie swoje poczynania, a pojedyncze karty w osobnych postach, 
bowiem tak trzeba je dodawać na comiesięczne wytyczne zabawy.
 Ta karta na wytyczne marcowe...

 Poniższa karta na kwietniowe wytyczne...
Tu niezwykle minimalistycznie popłynęłam :p 
Jeszcze tylko jakiś napis dodam (wytyczne wyzwania)...

 Więcej o zabawie można dowiedzieć się z banerków zamieszczonych a pasku bocznym ;)
Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1815/ Lubiłam te z grafikami...

1821/ Czas oczekiwania...