sobota, 8 kwietnia 2017

1707/ Babskie spotkanie...

...i chyba tu, na babskich spotkaniach, ostatnio rozwijam skrzydła. Niestety, w domu nie idzie mi tak łatwo. Stałam się chaotyczna i niezorganizowana... :/ Myślę że to jest ten czas, kiedy Bóg dopomina się o moje zdrowie. I rzeczywiście, po ostatnim ataku choroby, pobycie w szpitalu, a teraz rekonwalescencji lekowej, czas pomyśleć o sobie. Zarzucam zatem codzienne tworzenie, pozostawiając swoje poczynania na babskie spotkania. W zupełności mi tego wystarczy. ;)  
Rano udostępniłam zdjęcia rameczek, które poczyniłam już jakiś czas temu, ale jakoś nie miałam odpowiedniego czasu na ich udostępnienie. W plikach zdjęciowych jest jeszcze mnóstwo niepublikowanych prac, także takich, które zostały poczynione na różne wyzwania, ale poszły w niepamięć,a terminy oddawania prac dawno minęły :p. Zatem będę sukcesywnie je udostępniać. 
Dziś wieczorem pokażę Wam zdjęcia z dzisiejszego Babskiego Spotkania. Zdjęcia zapożyczone od Oli, bowiem sama nie robiłam. Coś tam każda z nas tworzyła, ale bardziej na luzie ;)

Moja kartka świąteczna, bo dziś słoneczny dzień :p ;)

Madzia i Marzenka przy pracy ;)




Mikro- album harmonijkowy po wykończeniu; 1/2" x 1/2" ;)
Stworzony spontanicznie z tego, co inni chcieli wyrzucić :p

 Czekoladownik urodzinowy z "wkładką" ;)

Czekoladownik urodzinowy Agnieszki z "wkładką" ;)

Kartka Madzi ;)

Urodzinowe małe co nieco :p ;)
Ola dziś pełniła rolę gospodyni i fotografa ;)

OluAgnieszkoMarzenkoMadziu, serdecznie dziękuję za te cudowne chwile
oraz za Waszą życzliwość wobec mnie i niewiarygodną niespodziankę <3 <3 <3 




Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...