czwartek, 6 kwietnia 2017

1705/ Wzruszające chwile...

Zapewne każda i każdy z Was przeżywa wzruszenia z różnych powodów ;)
Mnie dziś kilkoro z Was wzruszyło, że nawet listonosz poddał się owemu. 
Nie ukrywał też zadziwienia z nutką zazdrości :p
Jego torba wypełniona była w jednej czwartej, niemalże, przesyłkami do mnie.
By się nie rozpisywać, przedstawię je <3 :) 





I wisienka na torcie :) <3
karteczki od Wnuków z UK... 
 Liścik pisała moja niespełna pięcioletnia Wnusia <3 :)
I to właśnie owe liściki wzruszyły moje serce do głębi <3
 I druga kartka z liścikiem pisanym przez Wnusię
z dopiskiem od Córki i Zięcia ;) <3
Jak widać, Oleńka pisała w imieniu swoim i braci; Natusia i Oskarka <3 

Wróciłam tu, by się pochwalić, jak moja Wnusia pracowała nad liścikami :) 

Kochane; Lidziu, Ulko, Danutko, 
serdecznie dziękuję Wam za pamięć i piękne życzenia <3 
Dziękuję także mojej kochanej Wnusi Oleńce za trud, 
jaki włożyły jej maleńkie rączki w wypisanie życzeń.
Zapewne nie łatwo Jej było zmierzyć się z Polską ortografią,
sama bowiem uczęszcza do Angielskiej szkoły ;)
 Wam Natomiast życzę serdeczności i zadumy 
w te ostatnie dni przed Wielkim Tygodniem

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...