wtorek, 7 marca 2017

1692/ W palecie barw...

Też tak macie, że tworząc większy projekt, "składacie" z jego resztek, powiedzmy kartkę.
Bardzo często mi się to zdarza, a wtedy kartki wędrują do szuflady.
Więc gdy pojawiło się wyzwanie  wyzwanie kolorystyczne,
na blogu: 1 2 3 scrapuj ty.
przypomniałam sobie o kartce i pomyślałam:
skoro już zrobiona i odpowiada kolorom, to czemu nie dorzucić żabie?...
I tak niechcący dopasowała się do owego, na które ją zgłaszam ;)













Jak zauważyliście, przy jej tworzeniu, zużyłam "okładkę" z owego bloczka papierów.
Tak przód jak i tył, zakrywając wyciętą "kieszonką" niepotrzebny nadruk i kod paskowy.






W kieszonkę można wsunąć tagi czy dobrą myśl...



A oto podlinkowany banerek prowadzący do wyzwania
http://123scrapujty.blogspot.com/2017/02/wyzwanie95-z-paleta-barw.html

 

Porównując kartkę z paletą barw,
sądzę, że kartka zawiera po trochu, każdy z odcieni.


1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty