1703/ Galeria zdjęć...

Jak Danusia ogłaszała marcowy kolor, to się nawet ucieszyłam.
Nie dlatego, jednak, żebym uwielbiała biskupi kolor, ale dlatego,
że akurat robiąc porządki wpadł mi w ręce kawałek florystycznej siateczki,
i bawełnianej tasiemki, obie jak nic, w kolorze biskupim.
Jednak losy obydwu potoczyły się zgoła inaczej :p
 Mając na uwadze, że czasu jest dość, odłożyłam je na bok,
tak dokładnie, że już straciłam nadzieję na ich znalezienie
podejrzewając, że po prostu wylądowały w koszu z innymi ścinkami :p
Potem był szpital i siateczka z tasiemką całkowicie poszły w zapomnienie.
Dziś, w przypływie energii, dalej segregowałam wszelkie przydasie,
tudzież inne, bardziej czy mniej kreatywne, rzeczy, wpadając na owe zapomniane. :)
 Myślę sobie: nie pozwolę im zaginąć po raz drugi,
i zostawiając segregowanie na potem, od razu wzięłam je w obroty,
a właściwie tylko siateczkę, bo tasiemka okazała się być zbyt "ciężka" dla tego projektu.
Już wcześniej miałam go w głowie, więc połowę sukcesu osiągnęłam ;)
Teraz tylko poukładać, ponaklejać i przyozdobić... 
...i tak powstała kolejna rameczka do galerii rodzinnych zdjęć <3
Na zdjęciu moja Wnusia Oleńka, podczas sesji zdjęciowej,










Siateczkę naszyłam na kartonik w odcieniu ecru,
a kwiatuszki od Małgosi z ostatniej przesyłki ;)
Starałam się, by zdjęcia oddały jak najbardziej kolor biskupi.

http://danutka38.blogspot.com/2017/03/cykliczne-kolorki-marzec-2017.html

Danuśka, mam nadzieję, że Stefan nie udławi się moimi wypocinami,
na 10 godzin i 10 minut przed końcem zadania,
bowiem miałabym go na sumieniu, a Kolorystki na karku :p

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...