1700/ Podaj dalej...

Jakiś czas temu wyraziłam chęć udziału w zabawie: "Podaj dalej" u Basi ze świata według Basi. Paczuszka od Basi dotarła w piątkowe popołudnie, 
ale nie miałam możliwości zrobienia zdjęć, więc dziś nadrabiam. 
A oto co przyleciało do mnie ze strony Basi :)
Karta albumowa, o którą prosiłam, zanim jeszcze ogłosiłam na swoim blogu,
tworzenie osobistego albumu którego karty pochodzą od Was ;) 

...wspaniała kartka...

...pudełko na drobiazgi ciekawie ozdobione...

 ...a w pudełku coś dla ciała... ;)

...fantastyczna zawieszka z patyczków do lodów...

...kolejne pudełeczko z zawartością... ;)
  
...a w nim- śliczny świecznik ;)

W paczuszce znalazła się też fantastyczna bransoletka :)

 Nie mam pojęcia, jak Basia to zrobiła, ale pudełko wygląda, jakby oklejone skórą.
Natychmiast wylądowały w nim wszystkie moje bransoletki, 
bowiem od pewnego czasu noszę je namiętnie i to po 2-3 na raz.
.

Basiu droga, serdecznie  dziękuję Tobie za te wszystkie cudowności.
A dwie pierwsze osoby,które wyrażą chęć udziału w zabawie: "Podaj dalej" 
obdarzę  którąś ze swoich prac i małym co nieco.
Warunkiem jest kontynuowanie zabawy u siebie, po otrzymaniu ode mnie paczuszki ;)


Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...