piątek, 24 marca 2017

1698/ Ekspresowo na LemonCraft...

Kartka poczyniona jakiś czas temu, ale wciąż mi w niej czegoś brakowało. Kwiatki dostałam od Madzi, które niewątpliwie wpasowały się w klimat wzoru papierów i kartki wyczekującej wiosny. Tym sposobem zaczęło się na niej coś dziać, oprócz upływu czasu, czy może zbliżającej się godziny nadejścia wiosny (o której zapukała do drzwi?- 11.29 astronomiczna). Kolejne dni przeleżała, a właściwie eksponowała się na na biurku oparta na sztaludze (mini). Wczoraj, robiąc porządki trafiłam na rameczkę, którą natychmiast przytwierdziłam obok kwiatów, ale nadal było mi mało, więc wypełniłam nieco wnętrze ramki koralikami. Teraz jestem z pracy zadowolona. Prawdę mówiąc, straciłam wenę do kartek- tyle czasu już ich nie tworzyłam, a do stworzenia tej wykorzystałam m.in. papier z LamonCraft: "Dom Róż", notabene, uwielbiany przeze mnie :)  I tak, z gotową pracą, natrafiłam na ekspresowe wyzwanie rodzimego producenta tych pięknych papierków, trwające na profilu LemonCraft na FB :) <3



















Podlinkowany banerek prowadzący do wyzwania- może ktoś się skusi?... ;) 

Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka.

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...