1548/ "Alicja z Krainy Czarów"...

Kochani, chciałam przedstawić filmik albumu od Gosi razem z jedną z moich prac... Po stworzeniu roboczego posta, spoglądając na niego krytycznym wzrokiem, stwierdziłam; nie godzi się. Moja praca może poczekać... Filmik zajmie piętnaście minut; pobudzi Waszą wyobraźnię... :) 
Oto i filmik albumu, który sama Małgosia nazwała albumem Alicji... 
Alicji z Krainy Czarów i niewątpliwie jest takim moim osobistym.



Podpytywano mnie, dlaczego nie komentuję? uznałam, że TEN album nie potrzebuje moich komentarzy, poza tymi ochami i achami z posta traktującego o nim <3 
Dzieło Małgosi samo się obroni :)))
Małgosiu Droga, raz jeszcze dziękuję Tobie za wyróżnienie i cudowny podarunek <3
Wam natomiast dziękuję za uwagę i zapraszam na bloga Gosi
Wasza Jadwiga 

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...