1534/ Lift kartki Anastasiy...

Kolejne ulubione przeze mnie zadanie: lift ;)
Tak się składa, że jakiś czas temu robiłam kartkę do wcześniej wykonanego pudełka.
Kartka wylądowała w przepastnej szufladzie, pośród innych, niepublikowanych prac;
ba, nie obfoconych nawet prac. Kiedy więc zapisuję się na jakieś wyzwanie, nurkuję wpierw w owej szufladzie, a właściwie, walizie teraz, w poszukiwaniu odpowiadających wyzwaniu, prac. 
Znalazłam zatem podobną kartce Anastasiy, uzupełniłam dodatkowymi elementami; 
białymi liśćmi i kokardą, i... 
posyłam na wyzwanie do Towarzystwa Dobrej Zabawy
















A to owo, wcześniej wykonane pudełko...


 ...i w komplecie kartka z pudełkiem ;)



http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/06/lift-kartki-anastasiya.html

 Wasza Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...