1438/ Wielkanocnie...

Poczyniłam jeszcze dwie karteczki wielkanocne, 
które wręczę osobiście, więc mogłam pozwolić sobie na tak późne ich wykonanie ;)
Pierwsza karteczka...
...i druga karteczka ;)


Cały czas też napływają przesyłki od Was;
i tak: od Basi z "pięciu pór roku" przemiła niespodzianka :)))
 Nie mogło być inaczej, jak karteczka malowana przez Basię :)
Poniżej jajo przecudnej urody na ozdobnym stojaku ;)
I coś dla ciała i ducha ;)
A tu już od Eli z "moich pasji" 
życzenia zamknięte we wspaniałym pudełku- karteczce :)

 Następna piękna karteczka z haftem 
w każdym razie Ewunię warto odwiedzać pod obydwoma adresami ;)

Nie pamiętam też, czy się chwaliłam karteczką- parawanikiem 
od naszej tajemniczej Małgosi, z którą jestem w e-mailowym kontakcie...
...i super się nam ze sobą konwersuje :)))
Ale jak się chwalić, to się chwalić; a właściwie Wasze prace
Kochane; Basiu, Elu, Ewuniu, obie Danusie i "tajemnicza" Małgosiu,
 dziękuję za pamięć i życzenia, które przyjmuję głęboko do serca swojego :)))
I jeszcze mała zajaweczka, ale tę zostawię chyba sobie na po święta ;)
Kochani, ja wiem, sporo zdjęć, ale nie dało się inaczej, by wam nie podziękować :)))
Nie wykluczone, że wpadnę tu jeszcze raz, może dwa, z życzeniami dla Was
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...