1428/ Romansideł nie lubię, ale...

...ale zakładki i owszem. Nasza Lidzia w wymyślaniu zabaw ma u mnie mistrza :) Właśnie obmyśliła kolejną wspaniałą zabawę, na tworzenie zakładek na wymianę: "Wymiana Zakładkowa-"Romans". Zapisałam się pomimo obaw, że moje postanowienia na ten rok w tworzeniu albumów, pamiętników, notesów tudzież podobnych, wezmą w łeb. Po zastanowieniu odpowiedziałam sobie na pytanie: "czy podołam jednemu i drugiemu"- podołam, bowiem zakładki mogę tworzyć obok albumów z resztek i z tego, co pod ręką. Takim sposobem mogę robić nawet po dwie; jedną na wymianę, drugą do kompletu z tworzoną pracą. I tak oto powstała pierwsza zakładka na zabawę u Lidzi, z Walentynkowym akcentem- dlatego wspomnienie o romansidle :p U mnie jest to "zakładkowy duet"; dwie dokładnie takie same zakładki na bazie kartoników po elementach kreatywnych z grafiką z kalendarza: Ustami i stopami malowane", z dodatkiem czerwonych akcentów :) Zakładka poleciała do Moniki już 2 lutego, ale jakoś tak zapomniałam opublikować moje poczynania z zabawą:)))


I banerek do Lidzi

http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/01/wymianka-zakadkowa-czesc-i.html

Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...