1442/ Prywata...

Jakiś czas temu poprosiłam Kingę z "Lawendowej Manufaktury" o Królisię, dla przyjaciółki. Poprosiłam też, by była ubrana w kitelek lekarski :) I przyleciała, jeszcze na święta zdążyła :) Teraz wypada wyposażyć mi ją w stetoskop (oczywiście zabawkowy, bo oryginalny byłby stanowczo za duży). W zamian podesłałam Kindze kupony materiałów, które kiedyś wygrałam w zabawie na fb  dołączając też kupon białego płótna. A oto i królisia :) Tu jeszcze bez lekarskiego wyposażenia, za to w kitelku i czepeczku ;)


 ...i kupony materiałów, które Kinga najlepiej wykorzysta ;)



Przyleciały jeszcze życzenia świąteczne od Basi z "Moich decu- art"





i od Ulki z "Kulskowo- kolorowo...", z dołączoną szydełkową kurką z serduszkiem


  
Bardzo Wam, kochane dziękuję,  
a Was zapraszam na blogi dziewczyn, bowiem jest czym się zachwycić :))) 

Miłego poświątecznego 
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...