sobota, 6 lutego 2016

1413/ Ze skrzydełkami... + filmik

O co chodzi z tymi skrzydełkami?... Otóż chodzi o łączenie rolek tak, by strony albumu sprawiały wrażenie składanych. Też już kiedyś robiłam podwójny albumik, tzw. dwu grzbietowy ;) Robiłam też organizer w pudełku z rolek :) Zresztą, trochę mam już ich na swoim koncie... I te wszystkie wersje zainspirowały mnie do zrobienia kolejnej wersji albumiku, z jeszcze inaczej łączonymi stronami, ale o nim będzie w jednym z kolejnych postów :))) Piszę dość chaotycznie, o co chodzi, ale dowiecie się dokładnie w czym rzecz, z załączonego filmiku ;) Filmik powstał do albumiku o którym wspominałam TU  Miłego oglądania życzę, a ja lecę tworzyć dalej, lecz wpierw muszę wymyślić zaproszenie na imprezę z okazji przejścia na emeryturę; to będzie moja pierwsza taka praca... i to na wczoraj :p Ale jak tu odmówić przyjaciółce?... A potem spotkanie z Agnieszką i Olą- niekoniecznie w ramach babskich spotkań- bardziej towarzysko ;) 



Życzę wam, kochani, wspaniałego weekendu :)
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...