poniedziałek, 8 lutego 2016

1415/ Zaproszenie...

Rzadko kiedy robię prace tego typu- nie moja bajka :p  Tworząc unikam powtarzalności, bo do tego brakuje mi zacięcia i cierpliwości. Ale tu chodziło o jedno, jedyne zaproszenie do wysyłki i dwa proste do zawieszenia na tablicę korkową w miejscu pracy. Tyle to mogłam ;) Miało byś jak najprościej, bez zbędnych udziwnień, i jest...


...i dwa do zawieszenia na tablicę ;)





A przy takiej pogodzie za oknem tworzy się super :)
Spacer też już zaliczony, i to nie po zakupy, ale ot tak, beztrosko ;)
Cudownie; pachnie wiosną <3 


Szkoda tylko, że nie pomyślałam o aparacie, by go doładować, bo nie mogłam korzystać z niego.  Byłoby co uwiecznić, w niektórych, bowiem, miejscach, wiosna nieśmiało daje znać o sobie ;)
Pozdrawiam poniedziałkowo...
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...