1418/ Dzisiaj...

To jedna z wielu sobót, która skupia baby w ramach Babskich Spotkań Kujawsko Pomorskich :)))
Wspaniałe, niezapomniane chwile, które łączą się w cudowne wspomnienia. Niewątpliwie też uczymy się czegoś nowego jedna od drugiej ;) Szczególnie zaś ja, niemediowa, korzystam z nauk dziewczyn. Poniższe zdjęcia z dzisiejszego spotkania; tym razem to ja byłam gospodarzem a uczestniczkami były:  Agnieszka, Aleksandra i Iza, którym serdecznie dziękuję za wspólnie spędzony czas. :)  


Każda z nas coś tam swojego mediowała i zapewne po skończeniu pokaże na swoim blogu...
 

...ja kończyłam kwiaty...



...i wzięłam się za od dawna odkładane podpórki książek... 


Jak wspominałam wcześniej, nie jestem mediowa, toteż praca minimalistyczna, 
ale też nie ma być na pokaz, lecz na kuchenne półki dla książek kucharskich,
w miejscu, gdzie nawet nie są wskazane odstające elementy zdobnicze ;)
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...