1409/ Decyzja podjęta...

...drogą losowania ;)
Parę osób opowiedziało się co do imienia towarzyszki moich zabaw.
Postanowiłam wybrać spośród propozycji tych osób imię dla niej.
Kilka imion przypadło mi do gustu, a także jakby były odzwierciedleniem wyglądu lali
toteż wybór był trudny, toteż postawiłam na losowanie
I tak:
...każdy z Was wie, jakie imię zostawił, czy nie zostawił go w komentarzu;
jeśli nie pamięta, to odsyłam do posta: "Moja towarzyszka zabaw"


I tak spośród Waszych propozycji:
Tola, Złotowłosa Dorotka, Prymulka, Agiwdaj, Lukrecja, Antosia (Tosia), 
Klementynka, Wichcia, Petronela, Złotowłosa, 
od Uli 3 imiona: Cytrynka, Promyczek, Iskierka, Florentyna, Pysia,  
 a wylosowałam:
***
**
*
Florentyna
...chyba sprawię jej długą suknię i kapelusz...
(a może ktoś z Was ma po Barbie i mógłby podarować Florentynie?)
i będzie Florentynka z propozycji Magda Wo ;)
I dla Madzi małe co nieco   
 Kochani, dziękuję za uwagę, a z Madzią mam kontakt, to umówię się na odbiór nagrody ;)
Jak myślicie; zdradzić co dostanie, czy zachować w tajemnicy?... :p
Ale pewnie Wy byście chcieli się dowiedzieć ;)
Otóż i owo małe co nieco dla Madzi :)))

Wasza Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...