poniedziałek, 22 lutego 2016

1421/ Black & white...

Kolejny mój album żurnalowy, wykonany spontanicznie. Na czym owa spontaniczność polegała w tym wypadku?...  W dziale papierniczym jednego z Bydgoskich molochów dojrzałam skoroszyt szkolny, którego kolorystyka, o ile można tak o nim powiedzieć, i wzór, uruchomiły moje szare komórki do intensywnego myslenia. Efektem tego zrodził się pomysł na kolejny album, na którego okładkę poświęciłam ów skoroszyt. Do stworzenia stron jego użyłam papier ze swoich zasobów w odpowiedniej kolorystyce, czyli... czarno białej. :)))


Przy takim projekcie należy się kawa i małe co nieco...


...i do działania...
Niektóre z papierów zeskanowałam sobie, inaczej by mi zabrakło ;)   

  
A teraz będę polować na odrobinę słońca, by nakręcić filmik
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...