1422/ Black & white + filmik i...

Nie czekając aż poprawi się pogoda, by można było nakręcić filmik w słoneczny czas, postanowiłam zrobić to przy sztucznym świetle. Zapraszam do obejrzenia albumu black & white.


W jednym z poprzednich postów wspominałam o wymiance z Gosią, a przy okazji zaproponowałam małe co nieco dla osoby, która pierwsza zgadnie, co Gosia przygotowuje dla mnie w zamian za album. Pierwsza była Ewunia, której komentarz wpadł o godz. 11:53 


przepiękny albumik, buziaki! Ps jakiegoś filcusia pewnie?Mnie się marzył ptaszek, do momentu jak przed chwilą nie ujrzałam świnki morskiej u Gosi!!!!!!!!!
A ponieważ tylko dwie osoby wspomniały o świnkach, druga też otrzyma ode mnie drobiazg. Tą drugą osobą jest Danusia, której komentarz wpadł o godz. 13:29:
Danuta Kielar


Genialny ten album. Od razu widać, że dla chłopaczka stworzony, chociaż nie przepadasz  za robieniem takich dla dzieci, ten wyszedł świetnie.
Co do prezentów, to są wspaniałe i jak to miło takie dostawać. U Gosi na blogu byłam, filcowane cudeńka popodziwiałam, a co w zamian do Ciebie trafi; podejrzewam, że filcowana świnka Pepa dla Twojej wnusi, bo w dyndadełka pewnie byś się nie wystroiła.
Pozdrawiam Jadziu.)

Gratuluję kochane; oczekujcie przesyłek na dniach ;)
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...