sobota, 23 stycznia 2016

1400/ Tagowy sprzed lat :)

Może nie tyle zabawa, co zamierzony album ;) wykonałam go jakieś 2 lata temu, inspirując się podobnym, otrzymanym od  Mariusza, który to, Mariusz wykonał na warsztatach przez siebie zorganizowanych, na DLSC w 2014 roku.  Też tam byłam i miałam możliwość poznać Mariusza osobiście, jak i wiele polskich skraperek. W warsztatach Mariusza nie brałam udziału, a mimo to, Mariusz postanowił mnie obdarować swoją pracą :)))
A tak ma się mój tagowy na zdjęciach...  ;)














...i na filmiku ;)))

Dlaczego dopiero po niemal dwóch latach o albumie?...
Tuż po powrocie z DLSC wyruszałam na pielgrzymkę, darując sobie tworzenie posta z pracą zapominając o niej po powrocie. Dziś, gdy robię "remanent" w moich plikach zdjęć, napotykam na ową pracę, co nawet mnie ucieszyło, bowiem praca też uchowała się w czeluściach szuflad ;) 
A oto albumik od Mariusza- jak zauważycie o wiele bogatszy ;)


Wasza Jadwiga

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty