środa, 13 stycznia 2016

1388/ Podziękowania...

Przyszedł czas na podziękowania; spóźnione z powodu nieobecności, ale szczere :) Kochani, otrzymałam od Was wiele kartek świątecznych z pięknymi życzeniami, za które serdecznie dziękuję. Przyszły też niespodzianki, które wzruszyły mnie do głębi. Jest tego na prawdę sporo, jednak nie mogę nie wymienić od kogo są te wszystkie "radości serca" <3 Nie miałam okazji wyrazić swej wdzięczności, bowiem przebywałam u córki w UK i świadomie też nie korzystałam z internetu. Wróciłam 11 stycznia i powoli ogarniam wszelkie zaległości, jednak priorytetem jest ten post. Robienie zdjęć zawartości skrzynki pocztowej i opisanie, co od kogo, zajęło mi aż 2 dni. Wybaczcie, że tak długo czekaliście na mój odzew i proszę o cierpliwość, gdyż post w rzeczy samej będzie długi. :)))











Jolu droga, a za przekładkę usztywniającą też dziękuję, jakakolwiek ona jest;
u mnie zawsze jest na nie deficyt :p ;)

Wspaniałe rękodzieło wykonane rękoma dziecka;
mamy krew ;) Dziękuję <3

z życzeniami od Ludki Szmajdy :)

...której należą się szczególne podziękowania za bezinteresowność :)
TYLE DOBROCI SERCA!!!
Dziękuję Moniko i zastanawiam się, czym sobie zasłużyłam na Twoją uwagę <3










Prawda, że Monika ma Wielkie Serducho? ) 



Przyszła też do mnie przesyłka od Basi z pięciu pór roku, którą to Basia wysłała od siebie 2 grudnia, 
a za parę dni Basia miała ją z powrotem z adnotacją, że nie została podjęta :p
Ja wybywałam 16 grudnia a na miejscu był syn z rodziną (żadnego awizo),
Zresztą listonosz ma kluczyk do mojej skrzynki i na pewno by ją wrzucił;
nigdy ów mnie nie zawiódł.
Podejrzewam, że przesyłka nawet nie wyszła z oddziału :p
BRAWO POCZTA!!!!
 Basiu Droga, dziękuję Tobie kochana za Twoje serce i przyjaźń <3
a poczcie, że sprawiła nam obu "radość" :p (bezcenne)
Załączam zdjęcie przesyłki zrobione przez Basię po otrzymaniu zwrotu
PRZYKRE :/ że poczta zawodzi w taki czas :/ PRZYKRE :/

Jeśli nie wspomniałam o kimś, to proszę o wybaczenie...
Cieplutko pozdrawiam i zapraszam na ponowne śledzenie mojego bloga :)
Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...