1391/ "Podaj dalej"...

Jakiś czas temu zapisałam się u Lidzi do na zabawę w "Podaj Dalej" zapominając o tym na krótko. Kiedy po czasie przypomniało mi się o zapisach, nie mogłam sobie przypomnieć u kogo. Wpadłam w czarną rozpacz, że kogoś zawiodę- byłam po prostu wściekła na samą siebie :p Ale kiedy przyszła paczucha od Lidzi z "adnotacją", że to z Podaj Dalej", ulżyło mi :p :) Zawartość wspaniała- cieszy oko i serce :))) Dziękuję Droga Lidziu za tak wspaniałe podarki <3 Oto one...








Teraz ja ogłaszam zabawę: "Podaj Dalej". 
Chętny, który pierwszy wyrazi w komentarzu chęć podjęcia zabawy, 
otrzyma ode mnie równie bogatą paczuchę :)))    
Jest już nawet wstępnie przygotowana... ;)
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...