1390/ Noworoczne postanowienie wyrażone fotografią...

Kto zgadnie?...
I więcej, i więcej, i więcej...
Wprawdzie postanowienie podjęłam dużo wcześniej, to mam okazję je Wam zdradzić dzięki wyzwaniu w Art-piaskownicy: wyrażając je poprzez fotografię. Już spory czas temu stwierdziłam, że bardziej "leżą" mi albumy wszelkiego regimentu, kalendarze i notesy, niż karteczki, więc postanowiłam stworzyć ich w tym roku więcej. Zdecydowanie też będę w większym stopniu korzystać ze starych książek z recyklingu, odzyskując wspaniałe ich okładki. Po co mi ich aż tyle ktoś zapyta?... Będę rozdawać, ale nie mam pomysłu na jakich zasadach- chyba poproszę naszą pomysłową Danutkę o pomoc w ich wymyśleniu ;)   




http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/01/fotogra-postanowienia-noworoczne.html

Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1815/ Lubiłam te z grafikami...

1821/ Czas oczekiwania...