1401/ Notes i... papiery od Ani... :)

Kolejna moja praca; notes uszyty z odłożonych resztek szarego papieru; uszyty moim ulubionym ściegiem koptyjskim. Okładkę okleiłam papierem kreatywnym a jej wnętrze brystolem. Nie zapomniałam o kieszonkach wewnątrz okładki na dodatkowe zapiski. Rogi "zabezpieczyłam" narożnikami introligatorskimi... Oto ów :)

                                           przód...                                                       plecy...     

przód...

tył...




Zapomniałam o narożnikach :p
Ale już naprawiłam swój błąd ;) 





Na koniec chwalę się papierkami, jakie dostałam od przyjaciółki Ani <3
 ...ponad 30 papierów 30 x 30cm...



...i tyleż samo 15 x 15 cm


To dopiero prezent!!! Prawda?...


...bo papierów nigdy za wiele, tym bardziej, że "produkcja" albumów pochlania ich mnóstwo.
Dziękuję Kochana Aniu za ten wspaniały podarunek <3
Wam natomiast, kochani, życzę wspaniałego weekendu :)
Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...