1407/ Moja towarzyszka zabaw...

We wczorajszym poście pokazywałam efekt pracy nad recyklingiem, mianowicie, z rolkami po taśmie klejącej. Oklejone dartymi kartkami ze starej (recyklingowej) książki, kawałkami sznurka pakowego i bawełnianą, babciną koronką, ozdobami z odzysku (paska), tudzież koralami... Jedynie kwiaty robione przez Agnieszkę :) Zajrzyjcie, proszę, na Jej bloga, bowiem tworzy piękne rzeczy, a kwiaty Jej są zachwycające :)  Dzisiaj pokazuję końcowy efekt, czyli pudełko po przyozdobieniu. Oto ono :)))


O co chodzi z tą towarzyszką zabaw?
Wyczaiłam ją na szrocie i zabrałam pod swój dach, przywracając wzrok.
Doprowadziłam do porządku, by móc ją Wam przedstawić ;)
Jeszcze tylko pozostało mi nadać jej jakieś nietuzinkowe imię ;)
A co Wy na to?... Jakieś propozycje?...
Najoryginalniejsze wygrywa małą niespodziankę ode mnie ;)))
Oto ona... :)))


Życzę miłej niedzieli i dużo słońca nad głową
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...