1402/ Art- żurnal osobisty 2015- łączenie stron...

W roku 2015 stworzyłam sobie osobisty art- żurnal, dzięki inspiracji zaczerpniętej z bloga: "Kawa i Nożyczki".     Teraz przyszedł czas na połączenie wszystkich stron. Niestety, nie pomyślałam nigdy przedtem, jak je połączę :p W grę wchodziły tylko kółka, ale po 12 miesiącach okazało się, że takich dużych kół nie ma. Trochę potrwało od opublikowania ostatniej karty, ale dzisiaj rano olśniło mnie, jak bezproblemowo połączyć karty, przygotowując je do oprawy introligatorskiej :) Będzie fantastyczny art żurnal na najciekawsze zdjęcia minionego roku <3 Zanim jednak pobawię się w introligatora, pokażę Wam, krok po kroku, w jaki sposób połączyłam karty- może ktoś skorzysta z kursu. Łączenie okazało się być łatwe (póki go nie wymyśliłam), i oszczędne w papiery ;)


Karty albumu mają 20 x 20 cm. 
Brzegi od strony grzbietu podziurkowałam co 4 cm w odległości ok. 8 mm od krawędzi.






Na kartoniku z "pleców" bloku kolorowych papierów kreatywnych z Lidla 
(kartonik jest dość gruby- grubszy niż mają nasze bloki), 
narysowałam kratkę 1 x 4 cm, która ułatwiła mi równe ułożenie kart art żurnala.





Myślę, że na zdjęciach wyraźnie widać, jak prowadziłam igłę łącząc karty.









Po zakończeniu łączenia (szycia), "surowy" grzbiet wygląda tak:




...a karty połączone z grzbietem tak:




Miałam problem z kopertą, ale i na jej połączenie z grzbietem znalazłam sposób :)




A tak się ma art żurnal w surowym stanie, ale już po połączeniu kart :) 



"Nadwyżkę pleców zbindowałam w odległości ok 8 mm i zagięłam-  
posłuży jako część bazy do stworzenia okładki, nad którą pracuję ;)
Mam bowiem w głowie kilka pomysłów na nią... ;) 





Na dzisiejszy wieczór to by było na tyle ;)
Na pewno jeszcze raz wrócę z moim art żurnalem,
ale będzie już gotowy i do pokazania także na filmiku :)))
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...