poniedziałek, 14 grudnia 2015

1385/ Kalendarze, kalendarze + filmik...

We wczorajszym poście wspominałam o przyozdabianiu przeze mnie kalendarzy. Jeden jeszcze przed moim wyjazdem poleci do przyszłej właścicielki; i mam nadzieję, że się spodoba pani doktorowej w takiej formie ;) Drugi jest dla mnie, no chyba że... :p Nie omieszkałam też nakręcić filmik ;) Ale na początek parę zdjęć- ogólnie- filmik nieco szczegółowo pokaże wynik mojej wyobraźni o kalendarzach ;) Do tego kalendarza zrobiłam "ochronkę" z falistego kartonu drukowanego w ładny wzór, brzegi przetarłam szorstka gąbką dla nadania używalności, zamykana na sznureczek ;) 







  
 Filmik pokazuje też, co zainspirowało mnie do wcześniejszego zdobienia kalendarzy ;)


Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...