1381/ Kalendarz Adwentowy...

Tego roku robiłam album świąteczny, robiłam album adwentowy, dwa lata temu robiłam domek adwentowy, każdego roku robię kalendarzowe albumy, robiłam też lata temu z pudelek po zapałkach i z tulejek po pozłotku. Dziś chwalę się tagowym kalendarzem adwentowym. Tagi malutkie; 5 x 8 cm, oklejone resztkami papierów i kartek ze starej książki , przypadkowo ostemplowane, z malutką grafiką świąteczną ze stempli i ponumerowane...oczywiście nie mogło zabraknąć cukierasa świątecznego uwiązanego do taga szpagatem- krówką świąteczną; notabane pyszną :p ;) Wszystko upięte do tektury falistej... Olu, dzięki Tobie mogłam zrobić dziurki w miejscach, w których chciałam :) musicie wiedzieć, że dostałam od Oli prezencik w postaci kowadełek różnych wielkości, do wycinania dziurek. Olu, bardzo Tobie dziękuję :))) W następnej pracy zobaczycie, jak bardzo się one przydały, szczególnie odpowiednia wielkość dziurki ;)












I prezent od Oli... :)



...prawda, że fajny?...
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...