1386/ Happy Holidays...

Przed wyjazdem nie mogę znaleźć sobie miejsca. najlepszym lekarstwem na pokonanie stresu przed podróżnego jest zajęcie czymś rąk. Postanowiłam zrobić dla mojej wnusi zawieszkę na proste, dziecięce przepisy :) Zdjęcia zawieszki krok po kroku, gdyby ktoś zechciał skorzystać i też zrobić. Nie muszą to być przepisy- można w niej przechowywać karteczki na zapiski, czy same zapiski ;) Ja swój "przystroiłam" elementami do samodzielnego wycinania z odpowiednią grafiką :) Myślę, że zdjęcia dość  zrozumiale pokazują moje działania krok po kroku...















Brzegi birmaty okleiłam najzwyklejszym plastrem z apteki













I efekt mojej półgodzinnej pracy nad zawieszką kucharską ;)



A wszystko to dla mojej wnuczki- malej kuchareczki <3




Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1741/ Potrzebowała zmian...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...