sobota, 21 listopada 2015

1368/ Wspomagam...

Każdego roku o tej porze, staram się uczestniczyć w jakiejś świątecznej akcji na rzecz potrzebujących. Dziś przekazuję pięć karteczek świątecznych, w odpowiedzi na apel LUDKI 
do czego i Was namawiam. Każdy bowiem ma na tyle dużą dłoń, by uczynić z niej Betlejem; każdy z nas ma w swoim sercu akurat tyle ciepła, by ogrzać nim innych... Oto moje karteczki, a jest nas więcej przekazujących swoje prace na ten coroczny kiermasz









Chętnych do przekazania swoich prac zapraszam do kontaktu z Ludką
-tam, na blogu Ludki, znajdziecie adres e-mail
 I jeszcze obiecany filmik albumu świątecznego.
Jest to mój debiut, bowiem po raz pierwszy "użyczyłam" mojemu nagraniu swojego głosu :p
Jeśli więc coś nie będzie Wam pasować, to proszę o wyrozumiałość ;) 

Wasza Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty