1367/ Świątecznie...

W miejsce karteczek świątecznych powstał album, o którym podawałam zajaweczkę w jednym z poprzednich postów. Album dla upamiętnienia tych pięknych, niepowtarzalnych chwil Bożego Narodzenia. Do jego stworzenia wykorzystałam piękne, świąteczne papierki projektu Ani; "Świąteczne Życzenia". To jeden z siedmiu, jakie zaplanowałam, ale na pewno nie zdążę zrobić więcej niż trzech- może czterech albumów :p i będę miała dylemat- już mam- których przyjaciół wyróżnić świątecznie w tym roku






Grafika, a właściwie stempel, malowana osobiście przez Elizę,
o czym wspominałam w poście: "Aniołowie chodzą po ziemi"
Otrzymałam wtedy od Elizy przepiękny album w pudelku z załączoną kartką do kompletu.


















Pracę wstawiam na fana miesiąca listopada

http://blog.lemoncraft.pl/2015/11/listopadowy-piatek-z-fanami-november.html

Wasza Jadwiga
Ps. jak tylko wyjrzy zza chmur trochę więcej słońca, nakręcę filmik,
póki co, za szaro, za buro, za ciemno i ponuro :p

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...