1335/ Klimatycznie przez maskę...

Na blogu Art-Piaskownicy ciekawe wyzwanie: "Klimatycznie przez maskę".
Tak jak lubię fotografować, szczególnie zaś naturę, tak miałam nie lada kłopot jak ugryźć temat.
Masek mam niewiele i to nieprofesjonalnych- nie mogłam się więc zdecydować, której użyć.
Zostało na niemal wszystkich, bowiem porobiłam widoki z okna przez wszystkie maski, które mam. 
 Oto i moje spojrzenie na deszczowy świat z perspektywy 6 piętra ;)
Pierwsze przez wycięte literki ;)




Kolejne przez cegiełki ;)



Następne okiem pszczoły przez plaster miodu ;)



Tu nieokreślona maseczka po wycięciu jakichś łezek ;)



Najbardziej jednak podobają mi się widoki przez nić pajęczą ;)




A ten świat za oknem ma się tak jak na poniższym zdjęciu ;)



http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/10/fotogra-klimatycznie-przez-maske-edycja.html





 Na koniec parę zdjęć z wczorajszego wypadu do sanatorium w Smukale.
Parę zdjęć, bowiem warunków na ich robienie specjalnie nie było. :p
Trzeba by tu przyjechać w słoneczna pogodę dla tej cudownej natury, niemal dziewiczej 
i pięknego parku okalającego sanatorium z jego zabytkami :)



Łączą się tu szlaki turystyczne, z których warto by skorzystać, co biorę pod uwagę ;) 
 



Słowem; piękny zakątek Bydgoszczy
A poniżej już centrum miasta ;)



Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1815/ Lubiłam te z grafikami...

1821/ Czas oczekiwania...