1339/ Fioletowa Zaduma nad Jednorodzonym...

Poczyniłam karteczkę... 
...świąteczną, we fioletach, i posłałam na owe wyzwanie.
Skoro świąteczna praca to i świąteczna zaduma,
a właściwie- bożonarodzeniowa ;)
Zadumajmy się więc za Philem Bosmans'em nad Jednorodzonym
"Maleńkie Dobro przyszło na świat w biedzie i wyrzeczeniach.
W gospodzie wśród ludzi nie było miejsca.
Ale tam była gwiazda i stał tam żłób, 
który miał tę zaletę, że był pusty;
i tak znalazło się miejsce dla Dzieciątka.
 Było tam też kilku pasterzy, podejrzanych typów,
niechętnie widzianych przez ludzi w mieście.
I było tam przesłanie...
  przesłanie pokoju,
nadziei,
miłości;
dla ludzi dobrej woli"...

A oto i moja Bożonarodzeniowa, Fioletowa Zaduma.







I taką, dwustronną kopertę znalazłam schowaną głęboko na dnie szuflady, 
do której zajrzałam po paru latach niebytu :p
Radość bezcenna- Gwiazdor mojego dzieciństwa... <3 :)  


...i Jego zaprzęg ;)





Wasza Jadwiga

Popularne posty

1748/ Kocia ciekawość...

1745/ Moje poczynania i podaj dalej...