1336/ Chwalę się...

Jakiś czas temu ustawiłam się w kolejce po notes, który trzeba było sobie samemu wybrać i wiadomość zostawić w komentarzu. Ta zabawa i losowanie kolejkowiczów miało miejsce u Sylwii na blogu: http://siloe4us.blogspot.com.  Spośród kilkunastu kolejkowiczek to mnie szczęście dosięgło i wygrałam notes, który od samego początku mi się spodobał. Rzadko kiedy wygrywam cokolwiek, toteż radość jeszcze większa. Dziękuję Sylwio za wspaniały notes i cieplutko pozdrawiam. A Was, moi kochani zapraszam na blog Sylwii do oglądania jej pięknych prac i po inspirację :) A oto ów notes...




Poza tym, moi kochani, w miesiącu wrześniu uplasowałam się na 10 miejscu w "Zblogowanych"...
I jak tu się nie chwalić?... Kiedy taki ranking dodaje skrzydeł :))) Ale to dzięki Wam, bowiem to Wy odwiedzacie i komentujecie, co wpływa na punktację w blogowisku ;) Kocham Was <3  
Wasza Jadwiga

Popularne posty z tego bloga

1815/ Lubiłam te z grafikami...

1821/ Czas oczekiwania...