1347/ Anioł a jesienny album + filmik...

Bez wątpienia Aniołowie żyją wśród nas. Jest to Bożym zamysłem, by towarzyszyli nam w życiu codziennym. A choć ich nie widzimy, jakże często odczuwamy ich obecność tuż obok. Najczęściej jednak przychodzą do nas w drugim człowieku... I takiego też Anioła Bóg postawił na mojej drodze. Anioła, który z dobroci swego serca obdarował mnie swoim wizerunkiem...


Ci, którzy odwiedzają mnie regularnie, domyślają się od kogo ten cudowny podarunek ;)
Tak, tak, Ci, którzy znają Basi twórczość już wiedzą :)
Basia obdarowała mnie też czekoladą- powiedziałabym: z metra ;)
Basiu Droga, dziękuję Tobie kochana za ten dar serca- jesteś moim Aniołem <3


A dla ciekawych mojego jesiennego albumu z jego zakamarkami,
przedstawiam filmik, który o dziwo, udało mi się nagrać.
Miłego oglądania :)


Wasza Jadwiga

Popularne posty

1780/ Z odzysku...

1777/ Ach ta natura...