1245/ Koperta...

Kto z nas nie lubi otrzymywać listów; kto je lubi pisać?... Jest taka piosenka Piotra Szczepanika: "Przysyłaj choć puste koperty" :) Jakże często w latach młodzieńczych wysyłałyśmy sobie z koleżankami z klasy nawet krótkie liściki w ozdobnych kopertach. Stempel z ziemniaka, lub jak któraś chciała postawić kolorowy, to z buraka, znaczki z odzysku, datownik od taty z pracy, pocztowe nalepki, które zawsze leżały na ladzie i opalanie nad świeczką zamiast postarzania :) Chłopaki w wojsku takie robili swoim dziewczynom, siostrom, czy rodzicom- ja też dostawałam od swojego braciszka... :))) Dzisiaj chcę pokazać kopertę zrobioną przeze mnie zupełnie inna techniką, choć prawdę mówiąc aż mnie ręce świerzbiły, by zrobić taka z lat sześćdziesiątych- siedemdziesiątych. ;) Kopertę zrobiłam na wymianę w Art-grupie-ATC: "Koperty"









A dla zaglądających na bloga mam piosenkę Piotra Szczepanika: "Przysyłaj choć puste koperty"


Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...