Special Wishes...

Nie byłabym sobą, gdybym nie dała szansy zamawiającemu karteczkę okolicznościową, na mozliwość wyboru... jak wspominałam w poprzednim poście, zrobiłam drugą karteczkę na osiemnaste urodziny. Z poprzedniej nie bardzo byłam zadowolona, toteż natychmiast podjęłam decyzję wykonania kolejnej; i tak powstała odmienna w wyglądzie, tym razem bardzo dziewczęca, która tym razem mnie zadowala. Nie znam dziewczyny, nie znam gustu zamawiającej- być może tamta się bardziej spodoba; ludzie potrafią zaskakiwać... Zrobię jeszcze ze dwie, z tego, co pod ręką, ale bez "osiemnastki", którą to będę mogła w każdej chwili przymocować na kosteczkach 3d. Oto moja "Osiemnastka" :)))










Kartka wykonana na papierkach z Lemoncraft, toteż wystawiam na fana miesiąca maja
Ps. Zdjęcia wyszły takie sobie, ale niestety wysiada mi aparat :p
Staję przed decyzją jego kupna, ale kasy niestety brakuje :/
 Buziam i życzę wspaniałego i słonacznego weeckendu
Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...