sobota, 30 maja 2015

1203/ Owoc dzisiejszego spotkania...

Soboty stały jakby stałymi datami w kalendarzu spotkań u Oli. Tak też było i dzisiaj- spotkałyśmy się we trzy: Ola,   Agnieszka i ja; każda robiła to, co ma pilnego lub na co ma ochotę... Nie narzucałyśmy wcześniej tematu. Ja postanowiłam okleić album już jakiś czas poskładany- i udało mi się- jest oklejony. Pozostało mi jeszcze powycinać i okleić odpowiednio tagi, bowiem zakamarków i kieszonek w albumie jest dostatek :) Oto w wielkim skrócie mój album. Zdjęć więcej nie robiłam, bowiem po zrobieniu tagów nakręcę film, gdyż tylko ów oddaje rzeczywistość albumów...






Na zakończenie muszę Wam powiedzieć, że to właśnie karteczkę 
wybrała zamawiająca na osiemnastkę, czego się nie spodziewałam :)))
Zaskoczeni; jak ja?...
 Wasza Jadwiga

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...