1204/ Jeszcze Dzień Matki...

Zaczęta w piątek z kawałka paseczkowego, który przeleżał wśród ścinków koopę czasu. I na niego przyszła kolej, bowiem kilkadziesiąt razy chciałam pociachać ów kawałek papieru na jakieś drobiazgi. Za każdym jednak razem, gdy już miałam nożyczki w ręku, pojawiał się w podświadomości obraz zgoła inny na wykorzystanie pasiastego... W końcu doczekał swoich pięciu minut. Sama jestem zaskoczona efektem, toteż i sesja zdjęciowa nieco dłuższa niż zwykle poświęcam kartkom :))) Karteczkę zaopatrzyłam w wiersz mojej synowej:
"Kochana mamo" 
Dziękuję Ci za Twoje dobre ręce,
za to, że dajesz mi Swe całe serce.
Dziękuję Ci za wszystkie chwile,
ktore z Tobą spędzam mile.
Jestem Tobie wdzięczna za zwykle sprawy,
za zrozumienie i beztroskie dni zabawy.
Dziękuję Ci za każdy dzień z Tobą,
bo to każdy dzień wspaniały...   
 



















Wasza Jadwiga

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...