środa, 13 maja 2015

1175/ Cioci Ewuni dziękujemy...

Wczoraj przed wieczorem przyleciała paczuszka od Ewuni z bloga: ogród- cardmaking- pasje
Są to własnoręcznie robione, urodzinowe upominki, dla mojej trzyletniej wnusi- Oleńki :))) 



...i karteczka w torebeczce :)))



...z piękną dedykacją na Jej urodziny :)))
To się Oleńka ucieszy!...
...zresztą babcia też rozdziawia buziola na każdy upominek, 
który przylatuje od dobrych duszyczek dla Oli :)))


Nie zabrakło też upominku dla mnie :))) 



Ewo, ten cudowny obrazek ujął mnie za serce, jak go tylko zobaczyłam na Twoim blogu. 
Jednak na żywo nie chce się go wypuszczać z rąk. 
Niezwłocznie zawiśnie nad biurkiem,  by anioł miał nade mną baczenie... 


Buziam i z całego serca dziękuję :))) <3 
życząc Tobie i odwiedzającym, cudownego słońca nad głową- nie tylko dzisiaj, ale zawsze :)))
Ooo!... Takiego :)))






Jadwiga

1816/ Listopadowa jesień...

Listopadowa jesień... Podejrzałam ją w świetle słońca, w pozłocie i pąsach na policzkach. Z postrzępionymi wiatrem sukniami. Otulon...

Popularne posty