Na Cardabilities wyniki...

Wprawdzie nie wygrałam, ale nie o nagrodę chodzi :) Cudowne uczucie mną zawładnęło, gdy weszłam na stronę Cardabilites i zauważam wśród innych prac... swoją. Kochani, znacie to uczucie "motyli w brzuchu"?... Właśnie upajam się tym uczuciem i z niewysłowioną radością dzielę je z Wami. Co Wy na to? Spośród trzydziestu dziewięciu prac, moja wśród pierwszej piątki :))) Przez te pięć lat blogowania, chyba dopiero po raz piąty widzę swoją pracę wśród wyróżnionych. Może też ze trzy moje prace zajęły nagrodzone miejsca i niekoniecznie pierwsze. Prawdę jednak mówiąc, chyba bardziej cieszą mnie takie wyróżnienia, bo często odnoszę wrażenie, że o wygranych szybciej się zapomina. Takie wyróżnienie jeszcze bardziej mobilizuje do pracy nad sobą, poprzez tworzenie niepowtarzalnego...

Featured Designers #117

Oczywiście jest to dla mnie mobilizacją do stworzenia kolejnej pracy dla Cardabilities  
Taka mapka skojarzyła mi się z kopertówką i też taka powstanie,
ale o niej w kolejnym poście, bowiem teraz mam potrzebę chwalenia się,
chwalenia się, chwalenia się i jeszcze raz chwalenia się  :))) 
Zamieszczam jednak link i mapkę, być może ktoś się skusi ;)

http://cardabilities.blogspot.com/2015/02/sketch-reveal-118-sponsor-flying-unicorn.html

Cieplutko pozdrawiam wieczorową porą przy lampce czerwonego wina
Wasza Jadwiga

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...